CSR-PARTNERS

In cooperation with our CSR-partners, who we call Cool Dogs, we make a difference to exposed children and their families.

As a company you can become a Cool Dog and receive experience based communication internally and externally, storytelling that strengthens your CSR-profile, creates relations and builds brands, and social change that lives out your values and strengthens the social bottom line.

Is your company interested in becoming a Cool Dog?

COOL DOGS 2018

Anette Kalle
Global Marketingsdirektør Lantmännen Unibake

Citat efter deltagelse som frivillig Pølseagent på rejsen til Indien i 2011.
"Rundt omkring os findes der utallige gode initiativer, som alle har til hensigt
at skabe social forandring - mange historier, skæbner, tiltag,
der nemt kan drukne i mængden.

Pølle ”kan noget” med at stå ud og bære den gode, underfundige historie
for interessenter, samarbejdspartnere og medierne med sin umiddelbarhed,
glæde og brud på vanetænkning.

Pølle åbner døre helt bogstaveligt, hvilket gør det muligt at formidle de mere alvorlige budskaber på steder, hvor dette ikke ville kunne lade sig gøre.
Og på en måde hvor kulturelle normer og uskrevne regler delvist
kan sættes ud af spil til gavn for projekterne.

Pølle kan skabe involvering i øjenhøjde – møde os som de mennesker
vi er bag de fine titler eller de fattige vilkår og trigge vores nysgerrighed.
Mødet med Pølle er en af de oplevelser, som lever væsentlig længere
end den tid, det tager at spise den traditionsrige danske hotter
.”

"Jeg synes, klart det betyder noget at man tager et ansvar og man tager del i nogen ting der gør noget godt for verden så det hele ikke kun handler om kroner og øre."
Kontormedarbejder
Compell
"...det var et rigtig godt projekt med det eneste af sin slags i verden og så ligger det lige til vores kerneværdier som i Fastfood delen er pølser og det vil vi gerne hjælpe med."
Kommunikationsmedarbejder
Tulip
"Jeg synes, det er fantastisk med de her især lokale initiativer. Det er jo en Aarhus opfindelse og en fantastisk måde at samle ind til specifikke små sager."
Medarbejder
Go!FM
"Det betyder noget for mig, at virksomheden tænker over socialt ansvar. Jeg har stor respekt for virksomheder, der støtter sociale projekter da det viser noget kvalitet."
Kontormedarbejder
Anders Pedersen Automobiler
Close Menu