Vores CSR-partnere kaldes Cool Dogs.

Med dem samarbejder vi om at gøre en forskel for udsatte børn lokalt og globalt.

Som Cool Dog vil I:

  • Sætte handling bag jeres CSR-profil
  • Få indhold til jeres SOME og kommunikation – internt og eksternt
  • Opbygge gode relationer i netværket

Lyder ovenstående interessant, og kunne I tænke jer at være Cool Dog?

Så tryk på ”Kontakt os”.

Sammen gør vi en større forskel.


Kontakt os


Transportmagasinet om CSR-partnerskabet med DSV


Eksempler på netværks-events

COOL DOGS 2019

Top Dog

Psykoterapeutisk Institut

Hottest Dog

Tulip
Shopeasy.dk
ProfitGruppen

Big Dog

DSV
Lantmännen Unibake

Dog

Anders Petersen Automobiler
Compell
Harboe Skilte
BDO
RacingRoom
Racehall
Orkla Foods
Burst Esport
hummel
Gourmensch

Wanna Be Dog

Østjysk Firmafrugt
Upright Music
AB Catering
Apps4All
Claire
Okkels Is
Women Power Factory
Hallo Hostel
My Way Travel
Fønix Advokater
Pack Design
Anonym
Peter Larsen Kaffe
Frank Høedt – Grafisk Facilitator
A-resultat

Pølle Racing Sponsor

Kjær Sommerfeldt
RacingRoom

Anette Kalle
Global Marketingsdirektør Lantmännen Unibake

Citat efter deltagelse som frivillig Pølseagent på rejsen til Indien i 2011.
Rundt omkring os findes der utallige gode initiativer, som alle har til hensigt
at skabe social forandring – mange historier, skæbner, tiltag,
der nemt kan drukne i mængden.

Pølle ”kan noget” med at stå ud og bære den gode, underfundige historie
for interessenter, samarbejdspartnere og medierne med sin umiddelbarhed,
glæde og brud på vanetænkning.

Pølle åbner døre helt bogstaveligt, hvilket gør det muligt at formidle de mere alvorlige budskaber på steder, hvor dette ikke ville kunne lade sig gøre.
Og på en måde hvor kulturelle normer og uskrevne regler delvist
kan sættes ud af spil til gavn for projekterne.

Pølle kan skabe involvering i øjenhøjde – møde os som de mennesker
vi er bag de fine titler eller de fattige vilkår og trigge vores nysgerrighed.
Mødet med Pølle er en af de oplevelser, som lever væsentlig længere
end den tid, det tager at spise den traditionsrige danske hotter
.”

“Jeg synes klart, det betyder noget, at man tager et ansvar og man tager del i nogen ting, der gør noget godt for verden, så det hele ikke kun handler om kroner og øre.”
Kontormedarbejder
Compell
“…det var et rigtig godt projekt med det eneste af sin slags i verden og så ligger det lige til vores kerneværdier, som i Fastfood delen er pølser og det vil vi gerne hjælpe med.”
Kommunikationsmedarbejder
Tulip
“Jeg synes, det er fantastisk med de her især lokale initiativer. Det er jo en Aarhus opfindelse og en fantastisk måde at samle ind til specifikke små sager.”
Medarbejder
Go!FM
“Det betyder noget for mig, at virksomheden tænker over socialt ansvar. Jeg har stor respekt for virksomheder, der støtter sociale projekter, da det viser noget kvalitet.”
Kontormedarbejder
Anders Pedersen Automobiler

Luk menu